Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Απάντηση του Τεχν. Ιατρικών Εργαστηρίων Νοσοκομείου Άμφισσας, Νίκου ΠΑΤΣΙΚΑ στην ΠΟΕΔΗΝ...


 Αποτέλεσμα εικόνας για κινητοποιηση  νοσοκομειου αμφισσας


   Θα ήθελα να απαντήσω σε όσα παράλογα και συκοφαντικά αναφέρονται στο πρόσωπο μου στην ανακοίνωση της ΠΟΕΔΗΝ. 
  Στα Δημόσια νοσοκομεία υπάρχει ο κλάδος των παραιατρικών επαγγελμάτων ως τμήμα της Ιατρικής Υπηρεσίας. 

Σ αυτόν ανήκουν οι τεχνολογοι του μικροβιολογικου, ακτινολογικου και αιμοδοσίας όπως και οι φυσικοθεραπευτές.
Ο κλάδος αυτός συντονίζεται από έναν προϊστάμενο.
Τα αναφέρω αυτά επειδή στο τιτλο εφημερίδας αναφέρει... ένα προϊστάμενο εργαστηρίου.
Αυτό βέβαια που στον δημοσιογράφο δικαιολογείται στον συντάκτη της ανακοίνωσης της ποεδην δείχνει ότι έχει πολύ καιρό να πατήσει το πόδι του ως εργαζόμενος σε Νοσοκομείο.
Εγώ λοιπόν είμαι προϊστάμενος παραιατρικών επαγγελμάτων.
Σαν προϊστάμενος η ευθύνη του συντονισμού και της άρτιας λειτουργίας  είναι 24 ώρες 365 μέρες το χρόνο.
Υπερήφανα για το προσωπικό στο οποίο προΐσταμαι  τα τελευταία 11 χρόνια σας δηλώνω ότι ούτε μια ώρα δεν έμεινε κλειστό κανένα Εργαστήριο του Νοσοκομείου έστω και αν πολλές φορές μείναμε χωρίς γιατρούς.
Βέβαια επειδή το προσωπικό είναι λιγοστό και οριακά καλύπτονται οι βάρδιες κανείς δεν έχει το δικαίωμα απαλλαγής.
Έτσι λοιπόν αποποιήθηκα του δικαιώματος απαλλαγής από την δουλειά και το κυκλικό ωράριο όπως θα μπορούσα.
Γι αυτό βέβαια με εγκαλούν οι καρεκλοκένταυροι της ποεδην.
Στον πλανήτη τους βλέπετε δημόσιοι υπάλληλοι και εργασία είναι έννοιες ασύμβατες.
Ας έρθουμε και στην οδηγική μου ιδιότητα.
Το2014 καταργήθηκαν οι θέσεις οδηγών αυτοκινήτου και οι υπάρχοντες μετατάχτηκαν στο ΕΚΑΒ.
Το αυτοκίνητο του νοσοκομειου (περιουσία του Ελληνικού λαού) παρέμεινε ορφανό.
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να μετακινηθεί ούτε στο συνεργείο.
Ο τότε ασκών καθήκοντα διοικητή Δντης Ιατρικής Υπηρεσίας έκανε έκκληση να βρεθούν υπάλληλοι με επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης για να εξυπηρετήσουν έκτακτες ανάγκες.
 

  Προσφέρθηκαν εγώ και ο χειρούργος.
Έκτοτε εκανα 4 δρομολόγια
1)μεταφορά νεκρού βρέφους από τη μαιευτική κλινική στο νεκροτομείο της Ιατρικής Αθήνας 
2) μετακίνηση του οχήματος στο ΚΤΕΟ
3)μεταφορά ειδών του εργαστηρίου απ το Κτελ
4)μεταφορά Αγροτικής γιατρού απ το Νοσοκομείο στο ΚΥ  Ιτέας συνόδευε ασθενή με το ΕΚΑΒ.
Ο άλλος "οδηγός" δεν ανέβηκε καθολου στο όχημα.
Όλα τα δρομολόγια έγιναν απ τον προσωπικό μου χρόνο φυσικά χωρίς καμμία αμοιβή.
Ας μάθουν οι φίλοι της ποεδην ότι ρουσφέτι δεν είναι ένας γιατρός να κάνει τον οδηγό αλλά ένας οδηγός να γίνεται γιατρος.
Τέλος για τη μομφή που μου προσάπτουν για τη σχέση μου με τον ΣΥΡΙΖΑ έχω να τους πω ότι είμαι στο χώρο απ το 1989 επί ενιαίου ΣΥΝ.
Αυτή μου την επιλογή την πλήρωσα όλα τα χρόνια που κυβερνούσαν οι πάτρωνές τους αλλά ποτέ δεν εξαργύρωσα κανένα μου αγώνα.
                                     Νικος ΠΑΤΣΙΚΑΣ
                             Τεχν. ιατρικών εργαστηρίων

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κ. Πατσίκας ζήτησε να μην αναρτηθούν ανώνυμα σχόλια στην δημοσίευσή του. Εάν φυσικά κάποιος τοποθετηθεί επώνυμα θα δημοσιευτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαστε σαφείς! δεν θα αναρτηθούν ανώνυμα μηνύματα σε αυτή την ανάρτηση! Άλλωστε ο κ. Πατσίκας, αυτό λέει, αποδέχεται ότι έχει γίνει αυτή η διαδικασία που τον αφορά μεταξύ του πρώην αναπληρωτή διοικητή του Νοσοκομείου και του ΥΠΕάρχη, όπως και το νυκτερινό ωράριο. Εάν είναι νόμιμο ή όχι θα πρέπει να τοποθετηθούν σχετικά το Υπουργείο και ο Βουλευτής που θίγονται. Εκτός εάν κάποιος θέλει να το κάνει επώνυμα. Είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε την διαδικασία και δεν είναι θέμα προσωπικών προτιμήσεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή