Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Ευχαριστώ, Ηλία Κωστοπαναγιώτου!

 

   Είχα ακούσει πολλά για τον βουλευτή μας τον Ηλία Κωστοπαναγιώτου.
  Δεν τον γνωρίζω και δεν έχω μιλήσει ποτέ μαζί του, ακόμη και σήμερα. 
 Ακόμη και σήμερα που έσωσε την ζωή μου!

    Πριν από 4 χρόνια μου παρουσιάστηκε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα καρδιάς. Ακολούθησαν επεμβάσεις και ειδικές φαρμακευτικές αγωγές. 
  Πριν 20 ημέρες σχεδόν λιποθύμησα και οι παλμοί μου έπεσαν στους 38 και η πίεσή μου ανέβηκε πάρα πολύ. Μεταφέρθηκα στο Νοσοκομείο Άμφισσας και διακομίσθηκα σε Νοσοκομείο της Αθήνας. 

  Διαγνώσθηκε περικαρδίτιδα και ταυτόχρονα  άλλα σοβαρά προβλήματα. Εισήχθηκα στην εντατική σε άσχημη κατάσταση. Οι γιατροί μου ανακοίνωσαν ότι έπρεπε να βάλλω βηματοδότη. Δεν υπήρχε όμως βηματοδότης και έπρεπε να περιμένω επ αόριστον στην εντατική χωρίς να μπορώ να κινούμαι. Άρχισαν να εμφανίζονται πολύπλοκα προβλήματα υγείας και να χειροτερεύω. Οι συγγενείς μου απελπίστηκαν. 

   Μέσα στην απόγνωσή μου κάποια στιγμή άκουσα από κάποιον ότι τα πράγματα πάνε καλά. Παραγγέλθηκε ο βηματοδότης και υποβλήθηκα σε πολλές εξετάσεις και θεραπείες , ώστε σε λίγες ημέρες ανέκαμψα και βγήκα από την εντατική. Την Τρίτη ημέρα με ετοίμασαν και τοποθετήθηκε ο βηματοδότης ενώ συνεχίστηκε η αγωγή και η θεραπεία. 

   Τώρα έχω βγει από το Νοσοκομείο και θα περάσω τα Χριστούγεννα με την οικογένειά μου. 
  Επειδή όλα αυτά τα έζησα πολύ έντονα δεν μπορούσα στην αρχή να κατανοήσω πώς άλλαξαν τα πράγματα και πως μεταβλήθηκε η κατάστασή μου. Ακόμη, πώς βρέθηκε τόσο άμεσα βηματοδότης καθώς και την μεγάλη συμπαράσταση των γιατρών και τον αγώνα που έδωσαν για μένα. 
  Το συζητούσα με την οικογένειά μου και μου αποκάλυψαν πως επικοινώνησε με κάποιο δικό μας ο Ηλίας Κωστοπαναγιώτου, ενημερώθηκε για την περίπτωσή μου και ανέλαβε προσωπικά την πορεία της υγείας μου χωρίς να του το ζητήσουμε εμείς!! αφού δεν τον γνωρίζαμε.

   Για τον Άνθρωπο αυτό, που επαναλαμβάνω, δεν με γνωρίζει, δεν ανήκω στην πολιτική του παράταξη, είχα ακούσει ότι είναι γιατρός, είχα ακούσει ότι βοηθά κόσμο αλλά νόμιζα ότι τώρα πια είναι απορροφημένος με τα βουλευτικά του καθήκοντα, γιατί τα πράγματα είναι σκληρά. 

   Κι όμως βρήκε τον χρόνο να μάθει για μένα, να παρέμβει, να φροντίσει, να με σώσει! Έμαθα πως όταν δεν είναι στην βουλή αυτό κάνει! 
 Είναι δυνατόν να ασχολείται κάποιος με την πολιτική και να διατηρεί την ανθρωπιά του σε αυτό το επίπεδο και μάλιστα κάτω από αυτές τις συνθήκες; Είναι μόνο στην περίπτωση που έχει ταχθεί να προσφέρει και όχι να ωφελείται! Πόσες περιπτώσεις τέτοιων ανθρώπων έχω ξανακούσει; Ούτε μία μέχρι σήμερα.

   Είναι φτωχό ένα απλό ευχαριστώ σε ένα τέτοιο Γιατρό. Επιστήμονα. Κυρίως σε ένα τέτοιο Άνθρωπο. Θέλω να πω δημόσια ότι θα κάνω Χριστούγεννα επειδή ο Θεός και ο Άνθρωπος μπορούν να βαδίζουν χέρι – χέρι καμιά φορά! 
  Σας ευχαριστώ από την ΚΑΡΔΙΑ μου που φροντίσατε Εσείς να συνεχίσει να χτυπάει, κύριε Κωστοπαναγιώτου!

Είμαι σίγουρη ότι ο Χριστός μας που θα γεννηθεί σε λίγες μέρες, θα προτιμήσει γι αυτό την δική Σας καρδιά.

      Αθανασία Παλυβίδα 
       κάτοικος  Ηλία Τρίγκα 
          Ιτέα Φωκίδος

3 σχόλια:

  1. Πολιτικοί είναι όλοι, ΑΝΘΡΩΠΟΙ λίγοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο του!μακαρι οσοι ανθρωποι μπορουν να βοηθουν με οποιο τροπο μπορουν τους συνανθρωπους τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ειναι ανθρωπος πανω απο ολα, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή