Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Δήλωση Κωνσταντίνου Χαλιορή: Τούτες τις δύσκολες ώρες δεν πρέπει να περισσέψει η εσωστρέφεια...

 
    Μετά το πέρας μιας σύντομης, αλλά επίπονης και σκληρής προεκλογικής περιόδου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω αρχικά εκείνους που μου έκαναν την ιδιαίτερη τιμή να μου εμπιστευθούν μια θέση στο ψηφοδέλτιο του κόμματος στην πατρίδα μου, τη Φωκίδα.

    Στο ασφυκτικό χρονικά περιθώριο των 15 ημερών που είχα στη διάθεσή μου έπραξα το ανθρωπίνως δυνατό, ίσως και κάτι περισσότερο. Επέλεξα να μην επαναλάβω τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας με τους πολίτες, που αποδείχτηκαν ξεπερασμένες. Δεν προχώρησα σε συγκεντρώσεις σε ξενοδοχεία και καφενεία, όπου οι ψηφοφόροι περισσότερο ακούνε προκατασκευασμένους λόγους κι εύκολες υποσχέσεις. Προτίμησα να πάω πόρτα-πόρτα, σπίτι-σπίτι, μαγαζί-μαγαζί σε όσες περισσότερες πόλεις και χωρία είχα το χρόνο να το κάνω, προσπαθώντας να ακούσω και να εκφράσω μέσα από την πολιτική μου παρουσία τις αγωνίες και τους προβληματισμούς των κατοίκων της Φωκίδας μας.

    Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, όσους συμπατριώτες μου με τίμησαν με την ψήφο τους. Και ιδιαίτερα τη νέα γενιά. 
n Πέρα από τη μεγάλη τιμή, μου δημιούργησαν και μια σημαντική υποχρέωση. Υποχρέωση να είμαι από την επόμενη μέρα των εκλογών παρών και να εκφράσω την εντολή αντιπροσώπευσης που μου έδωσαν στο πολιτικό προσκήνιο της περιοχής και του νομού μας. 
 Να είναι σίγουροι ότι θα ανταποκριθώ πλήρως. 

    Φίλες και φίλοι, 
   
   Το αποτέλεσμα των εκλογών στο νομό μας δεν ήταν αυτό που ευχόμασταν και περιμέναμε. Τούτες τις δύσκολες ώρες δεν πρέπει να περισσέψει η εσωστρέφεια

   Οφείλουμε να αναλύσουμε με ψυχραιμία κι αυτοκριτική το μήνυμα που μας έστειλαν οι συμπατριώτες μας.
  Και με αδιαπραγμάτευτη ΕΝΟΤΗΤΑ να προχωρήσουμε στη νέα εποχή για να φέρουμε τη ΝΔ στην ιστορική της θέση στη Φωκίδα. 

   Κωνσταντίνος Χαλιορής,
 Φωκίδα 26 Ιανουαρίου 2015

1 σχόλιο: