Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Δήμαρχε, πες αλεύρι! ο "κουμπάρος" σε γυρεύει!!! Αγιαθυμιώτες: αφήστε τις μεθοδεύσεις με τους αθίγγανους, θα κηρυχθείτε ανεπιθύμητο πρόσωπο!!!

 Στον δρόμο που χάραξε η Αφροδίτη και ο Δήμαρχος Δελφών κύριος Νικόλαος Δημητρίου Φουσέκης...

 * ...κύριε Δήμαρχε, ήσασταν καθησυχαστικός και μας διαβεβαιώνατε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οι δε συνεργάτες σας υπερθεμάτιζαν: «Είναι διαδόσεις κακοπροαίρετων που θέλουν να πλήξουν το Δήμαρχο». Πόση υποκρισία αλήθεια!!!

   *  ...Η  Δ.Κ. Άμφισσας χρησιμοποιώντας την τακτική του καμουφλάζ αναφέρει ότι η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στα διοικητικά της όρια, για την εγκατάσταση των ΡΟΜΑ...

      *...θα μας βρείτε δυναμικά απέναντι είναι ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει στις πλάτες της Αγίας Ευθυμίας και των κατοίκων της...

     

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 

ΑΓΙΟΕΥΘΥΜΙΩΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΕΛΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΡΟΜΑ



Κύριε Δήμαρχε,

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας του Δήμου Δελφών με θέμα «χωροθέτηση προσωρινής εγκατάστασης πλανοδίων ΡΟΜΑ», η οποία υιοθέτησε την υπ’ αρ.52/2013 απόφαση της Δ.Κ. Άμφισσας και που στην ουσία επιχειρεί να μεταφέρει το πρόβλημα από την Άμφισσα στην Αγία Ευθυμία.
Με την ανωτέρω απόφαση προτείνεται «…σαν πρώτη επιλογή τοποθέτησης-χωροθέτησης των πλανοδίων με δεδομένο ότι βρίσκεται εντός Β’ αρχαιολογικής ζώνης Δελφών, ο χώρος εγκατάστασης ευπαθών κοινωνικών ομάδων (ΡΟΜΑ κ.λπ.) όπισθεν των αθλητικών εγκαταστάσεων στο δρόμο προς Βίνιανη (πλησίον κλειστού γηπέδου μπάσκετ «Χρ. Καμπεράκης»)…Εναλλακτικά και με ενδεχόμενο την απόρριψη της προαναφερθείσας τοποθεσίας από την αρχαιολογική υπηρεσία, προτείνεται σαν δεύτερη επιλογή εντός των διοικητικών ορίων της Δ.Κ. Άμφισσας και εκτός των ορίων της αρχαιολογικής Ζώνης Β’ Δελφών η περιοχή που σχηματίζεται από τον δρόμο Άμφισσας-Αγίας Ευθυμίας πάνω από το ύψος της Αγ. Ειρήνης με κατεύθυνση προς τη διασταύρωση Καρούτες και το τέλος της αγροτικής οδού αυτής από τα όρια της αρχαιολογικής Ζώνης Β’ Δελφών».
Η συγκεκριμένη απόφαση παρουσιάζει την εξής παγκόσμια πρωτοτυπία: ενώ προτείνεται μια τοποθεσία ως πρώτη επιλογή «με δεδομένο ότι βρίσκεται εντός Β’ αρχαιολογικής ζώνης Δελφών» ( το ότι βρίσκεται εντός Β' αρχαιολογικής ζώνης Δελφών θεωρείται το πλεονέκτημά της)  παράλληλα υπάρχει και άλλη, εναλλακτική πρόταση, «με ενδεχόμενο την απόρριψη της προαναφερθείσας τοποθεσίας από την αρχαιολογική υπηρεσία». Μήπως αυτό αποτελεί μια ακόμη μεθόδευση και στην ουσία η εναλλακτική αποτελεί και την μοναδική πρόταση του Δήμου;
Αναφερόμαστε σε μεθόδευση διότι τι άλλο από μεθόδευση αποτελεί όλο αυτό που ζήσαμε τους τελευταίους μήνες σχετικά με το θέμα του τόπου εγκατάστασης των ΡΟΜΑ; Στην αρχή διοχετεύθηκε, τάχα υπό μορφή αστείου, η φήμη ότι «ο Δήμαρχος θα φέρει τους ΡΟΜΑ στην Αγία Ευθυμία». Προφανώς ο σκοπός αυτής της διάδοσης ήταν να μετρηθούν οι αντιδράσεις των κατοίκων και να αρχίσει να εμπεδώνεται αυτό το ενδεχόμενο. Στις ανησυχίες των Αγιοευθυμιωτών που εκδηλώθηκαν εσείς ο ίδιος, κύριε Δήμαρχε, ήσασταν καθησυχαστικός και μας διαβεβαιώνατε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οι δε συνεργάτες σας υπερθεμάτιζαν: «Είναι διαδόσεις κακοπροαίρετων που θέλουν να πλήξουν το Δήμαρχο». Πόση υποκρισία αλήθεια!!!

Κύριε Δήμαρχε,

Αισθανόμαστε τον εμπαιγμό.

Κύριε Δήμαρχε,

Θέλουμε να σας ρωτήσουμε:
-Τι εννοείτε λέγοντας προσωρινή εγκατάσταση;
-Τι σκοπό εξυπηρετεί η εγκατάσταση στο σημείο εκείνο; Μήπως αυτόν της δημιουργίας ενός ακόμη "γκέτο";
-Μήπως θα έπρεπε να λάβετε περισσότερο υπόψιν το Δ.Δ. της Αγίας Ευθυμίας;
-Αναλογίζεστε ποιά θα είναι η εξέλιξη μελλοντικά; Ποιές θα είναι οι συνέπειες πάνω στο χώρο και στο περιβάλλον;

Κύριε Δήμαρχε,

Μπορεί μέσω αυτού του θέματος να θέλετε να αποκομίσετε πολιτικά για εσάς ή οικονομικά (μέσω κάποιου προγράμματος) για το Δήμο οφέλη. Αυτό είναι θεμιτό και δεν μας απασχολεί. Εκείνο, όμως, που μας απασχολεί και θα μας βρείτε δυναμικά απέναντι είναι ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει στις πλάτες της Αγίας Ευθυμίας και των κατοίκων της.
Είσαστε από εκείνους τους τοπικούς παράγοντες που έχουν ευθύνη διαχρονικά για τη διόγκωση του προβλήματος με τη συσσώρευση ΡΟΜΑ κι από άλλες περιοχές. Οφείλετε να βρείτε λύση στο πρόβλημα αλλά όχι μεταθέτοντάς το στην Αγία Ευθυμία.

Η  Δ.Κ. Άμφισσας χρησιμοποιώντας την τακτική του καμουφλάζ αναφέρει ότι η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στα διοικητικά της όρια, και κλείνει τα μάτια στο ότι το συγκεκριμένο σημείο βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την Αγία Ευθυμία, με όλες τις συνέπειες μιας τέτοιας γειτνίασης.

Κύριε Δήμαρχε,
Σας δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να δεχθούμε αυτή την μεθόδευση και προειδοποιούμε όποιον συναινέσει σε μια τέτοια απαράδεκτη λύση ότι θα αντιμετωπίσει την οργή των Αγιοευθυμιωτών και θα κηρυχθεί «ανεπιθύμητο πρόσωπο» για την Αγία Ευθυμία.
Δική σας είναι η απόφαση, δική σας και η ευθύνη.   


Το Δ.Σ. του Συλλόγου Αγιοευθυμιωτών

6 σχόλια:

  1. Ο ΠΕΡΣΟΝΟΣ ΝΟΝ ΓΚΡΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Αγία Ευθυμία υπάρχει σύλλογος και αντιδράει. Για τους γαλλικούς μόλους το ποτάμι και τον Αη Γιάννη δεν υπήρξε κανείς..........ίσως μονάχα ο Γούρας;..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΡΕ ΧΑΪBANIA AFOY DEN PROKITE NA GINEI TIPOTA. LOGO TON EKLOGON NA IREMISOYN TOYS PSIFOFOROYS KAI NA MIN TOYS FIGOYN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμπολίτες, υπάρχει χρόνος μέχρι τις εκλογές.
    Γνωρίστε καλύτερα τον αξιότιμο κ. Φουσέκη, για να καταλάβετε, για να καταλάβουμε όλοι μας ,
    τι ''κουμπάρο'' είχαμε στο...κόρφο μας....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΦΟΥΣΕΚΗ :
    1. Οικοδομές μέσα στον αρχαιολογικό χώρο στη θέση τουμπανάρια
    2.Επιφανειακές εξορύξεις πάνω απο τα Καστέλια , στη θέση Αλεφάντω,
    3.Επισκευές μεταλλειοφόρων πλοίων στον κεντρικό λιμενοβραχίονα Ιτέας για να κατεβάζουν τους τουρίστες τα κρουαζιερόπλοια μεσοπέλαγα για να επισκεφθούν τους Δελφούς,
    4. Οι ανεμογεννήτριες πάνω απ΄ τα ...κεφάλια μας και
    4.Οι γύφτοι της Άμφισσας , των Θηβών και της Λαμίας στην είσοδο της Αγίας Ευθυμίας για να παίρνουν καθαρό αέρα...οι ψηφοφόροι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή