Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Βόμβα Βαρβιτσιώτη για το Λιμάνι Ιτέας-Δελφών:οι χρήσεις του Λιμανιού αποφασίζονται από τον φορέα διοίκησης με γνώμονα τις απαιτήσεις για την τοπική κοινωνία και οικονομία!!! Δείξτε μας τώρα τον Κανονισμό Λιμένα Ιτέας!!!

Σοκαριστικά αποκαλυπτική  είναι η απάντηση Βαρβιτσιώτη για το Λιμάνι της Ιτέας...ούτε λίγο ούτε πολύ ο υπουργός επισημαίνει ότι η προτεινόμενη Στρατηγική αφ ενός σχεδιάζεται -άρα δεν νομιμοποιείται κανείς να ελλιμενίζει όπως του καπνίζει και αφ ετέρου δηλώνει το αυτονόητο: ότι ο κανονισμός Λιμένα Ιτέας είναι αυτός που θα επιτρέψει ή όχι τον ελλιμενισμό μεταλλευματοφόρων και τα χύδην φορτία μέσα στα σπίτια και στα τουριστικά μαγαζιά, εμποδίζοντας τα κρουαζιερόπλοια...ο οποίος κανονισμός γίνεται από τον  φορέα διοίκησης του λιμένα, που διαθέτει την γνώση των τοπικών συνθηκών και ιδιαιτεροτήτων και είναι σε θέση να σταθμίσει τις τοπικές ανάγκες και τα τοπικό συμφέροντα...

Κατόπιν αυτού ζητάμε από τον κ. Λιμενάρχη τον Κανονισμό Λιμένα Ιτέας βάσει του οποίου ελλιμενίζει, από της ανάληψης των καθηκόντων του, για πρώτη φορά μεταλλευματοφόρα πλοία μόνιμα σχεδόν,  και αδειοδοτεί για χύδην φορτία, με ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΤ΄ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ...άλλωστε ο ίδιος από την θέση του Λιμενάρχη Γαλαξειδίου  είχε στείλει για μήνες το "τσιγαράδικο" στην ίδια θέση που ανανεώνει την παράταση ελλιμενισμού  διαρκώς και διαρκώς προσφέροντας αυτό το υπερθέαμα των τρανσφόρμερς στο γραφικό τουριστικό λιμάνι των Δελφών...

 Δεν πιστεύουμε να χρειάζεται να το ζητήσουμε με ενυπόγραφη αίτηση! συνήθως αρέσκονται να  απαντούν στα άρθρα μας...





ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΑΙΓΑΙΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
                                                                                                 Πειραιάς 08 Νοεμβρίου 2013                                                                                                                 Αρ. Πρωτ.: 6811/537








Ταχ Δ/νση: Ακτή Βασιλειάδη
 Ταχ. Κώδικας : 185 10 
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Τηλ210 4191436 
 E-mailke@hcg.gr


ΠΡΟΣ: τη Βουλή τών Ελλήνων

Δ/νση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου Τμήμα Ερωτήσεων
Κοινοποίηση: 1. ΥπουργείοΠολιτισμού και Αθλητισμού
(Γρ. κ. Υπουργού με αντίγραφο της Ερώτησης)
2 Βουλευτή *; Γ. Σταθά .






Αριθ.σελίδωνΑπάντηση Σύνολο (02)


ΘΕΜΑ: Απάντηση σε Ερώτηση του Βουλευτή κ. Γ. Σταθά.

Σχετ.: Ερώτηση με αριθ. πρωτ. 2673/14-10-2013 της Βουλής των Ελλήνων.
Σε απάντηση ανωτέρω σχετικού, σας γνωστοποιούμε το ακόλουθα:

Στο κείμενο της Εθνικής Στρατηγικής Λιμένων 2013 - 2018 επαναλαμβάνεται η υπ' αριθ. 8315.2/02/07 Κοινή Υπουργική Απόφαση Εσ.Δ.Δ.Α., Υπ.Οι.Ο., Πε.Χω.ΔΕ και Ε.Ν.Α.Ν.Π. (ΦΕΚ Β 202), με την οποία ο λιμένας της Ιτέας κατατάσσεται μεταξύ των λιμένων μείζονος ενδιαφέροντος, στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων κίνησης, του ρόλου και της σημασίας του στο εθνικό λιμενικό σύστημα. 
                                                              
Στον Πίνακα Β «Χρήσεις των Λιμένων Κατηγοριών Κ1, Κ2, Κ3» του κεφ. 1/2.1.1.2. «Χρήσεις Λιμένων», που έχει περιληφθεί στην Εθνική Στρατηγική Λιμένων 2013-2018, αποτυπώνονται ανά λιμένα κάθε κατηγορίας όσες από τις αναφερόμενες επτά (7) λιμενικές χρήσεις υλόποιούνται από τους λιμένες.

 Για το λιμένα της Ιτέας αναφέρονται οι χρήσεις «Εμπορευματική» («Γενικά Εμπορεύματα», «Φορτία Χύδην»), «Ακτοπλοΐα», «Αναψυχή», «Αλιευτικά». Η αποτύπωση αυτή βασίζεται στην πραγματική κίνηση του λιμένα και δεν προδικάζει τις Χρήσεις που ο λιμένας θα μπορούσε να έχει στο μέλλον.  
                                                                                              
Εξάλλου, η Εθνική Στρατηγική Λιμένων 2013-2018 παρέχει το γενικό πλαίσιο και τις κατευθύνσεις πολιτικής για τη λιμενική βιομηχανία και το λιμενικό σύστημα της χώρας στη βάση του τοπίου και των συνθηκών που διαμορφώνονται στο εθνικό και διεθνές περιβάλλον, σε καμία περίπτωση δεν επιβάλλει συγκεκριμένες χρήσεις στους λιμένες ή αποκλείει λιμένες από χρήσεις.

Η ανάπτυξη της κρουαζιέρας, όπως και κάθε δραστηριότητα εξυπηρετεί τις ανάγκες της αγοράς και υπακούει σε αυτές και αντίστοιχα ο σχεδιασμός για την εξυπηρέτηση των χρηστών οφείλει να συμβαδίζει με τις ανάγκες αυτές. 
Η προσέγγιση κρουαζιερόπλοιων στο λιμένα της Ιτέας συνδέεται με την ελκυστικότητα του λιμένα για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω χώρο, άρα εναπόκειται στις επιχειρηματικές αποφάσεις.
      
Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση της κίνησης και των αναγκών που υφίστανται ή προκύπτουν εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από τους σχεδιασμούς και τις αποφάσεις του φορέα διοίκησης του λιμένα, που διαθέτει την γνώση των τοπικών συνθηκών και ιδιαιτεροτήτων και είναι σε θέση να σταθμίσει τις τοπικές ανάγκες και τα τοπικό συμφέροντα.

  Στο πλαίσιο αυτό εξετάζονται και λαμβάνονται αποφάσεις για τις διάφορες λιμενικές χρήσεις και επιδίδεται ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός τους, με γνώμονα τις απαιτήσεις για την τοπική κοινωνία και οικονομία.

Αντίγραφο της Ερώτησης κοινοποιείται στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού για το θέμα των αρχαιολογικών χώρων πλησίον του λιμένα Ιτέας - Δελφών.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
                                                                                                        Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

10 σχόλια:

  1. ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ ΕΤΣΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ .ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ !ΤΟΣΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΑΖΕΨΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. "Nα τεθει υπ οψιν της Κας Ασπασιας Μανδρεκα, για να εχουμε την θεση της, καθως και των λοιπων "αρχόντων" ωστε να αξιολογηθουν καταλληλα...... Και εαν απαιτειται να κινητοποιηθει η τοπικη κοινωνια !!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Μανδρέκα έχει σοβαρότερες ασχολίες τώρα,ασχολείται με τον Κάπο και τη παρέα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κατοικος παραλιας13 Νοεμβρίου 2013 στις 7:11 μ.μ.

    αν γινεται καποια κινηση και υπογραφουμε καταγγελία θελουμε να το κανουμε και μεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ////
    ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ??? ΚΥΡΙΑ ΤΣΑΚΙΡΗ??
    ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ!!
    Ο ΣΤΑΘΑΣ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ "ΔΥΣΤΥΧΩΣ" ΠΕΡΙΟΡΙΖEΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΜΑΝΙ KΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ
    ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ::«εμπορευματική» («γενικά εμπορεύματα», «φορτία χύδην»), «ακτοπλοΐα», «αναψυχή», «αλιευτικά»
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΒΑΣΗ Η ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ....ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑΘΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ :( σε καμία περίπτωση δεν επιβάλλει συγκεκριμένες χρήσεις στους λιμένες ή αποκλείει λιμένες από χρήσεις.)....... ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ!!!! ΛΙΜΕΝΕΣ!!!!! ΑΠΟ ΧΡΗΣΕΙΣ!!!!!!
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΟΥΛΙΑ ΜΟΥ???? ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΜΑΝΙ ...ΔΕΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΠΟΡΙ Η ΣΚΑΦΟΣ ΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ... ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ…. ΓΙΑΤΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΘΕΙ!!! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΞΥΝΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΠΑΝΙ ΜΗΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ
    ΚΑΤΡΑΛΑΒΕΣ ΠΕΝΝΥ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΔΗΘΕΝ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ???
    ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΩΜΑΤΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΙΔΑ ΛΕΕΙ:
    Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση της κίνησης και των αναγκών που υφίστανται ή προκύπτουν εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από τους σχεδιασμούς και τις αποφάσεις του φορέα διοίκησης του λιμένα, που διαθέτει την γνώση των τοπικών συνθηκών και ιδιαιτεροτήτων και είναι σε θέση να σταθμίσει τις τοπικές ανάγκες και τα τοπικό συμφέροντα.
    Στο πλαίσιο αυτό εξετάζονται και λαμβάνονται αποφάσεις για τις διάφορες λιμενικές χρήσεις και επιδίδεται ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός τους, με γνώμονα τις απαιτήσεις για την τοπική κοινωνία και οικονομία.
    ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΩΝ ΒΑΠΟΡΙΩΝ…. ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ!!!!
    ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΠΟΡΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΧΡΗΣΗ
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.... ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά, δεν έχω τίποτα να απαντήσω σε σένα, αγαπητέ μου αναγνώστα! Με έβαλες στη θέση μου!
      Τώρα κάνε κι ένα κόπο να ξαναρωτήσεις τί πρέπει να γράψεις για τη νομική οδό που παίρνει η υπόθεση, για να δούμε και καμιά καλή ψαριά... οι επισκευές, οι σκουριές και οι ανεμογεννήτριες μπορούν να ιδιωτικοποιούν το Τουριστικό Λιμάνι Ιτέας-Δελφών; Για να δούμε...

      Διαγραφή
  6. ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΣΑΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΥΣΤΡΕΣ. ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.
    ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΣΙΠΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά ο κανονισμός λιμένα Ιτέας υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 2.05 :
    Πότε τα τελευταία χρόνια είδες να φορτώνεται χύδην φορτίο στο λιμάνι της Ιτέας;
    Πότε τα τελευταία χρόνια είδες ακτοπλοϊκή συγκοινωνία στο λιμάνι της Ιτέας;
    Πότε τα τελευταία χρόνια είδες να φορτώνεται γενικά εμπορεύματα στο λιμάνι της Ιτέας;
    Οι μοναδικές χρήσεις του λιμανιού ήταν από: σκάφη ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ (κατά κύριο λόγο), σκάφη αναψυχής που απέφευγαν τη μαρίνα λόγω απουσίας τροφοδοσίας, σπάνια κάποια αλιευτικά, και κάποιες εκφορτώσεις κυρίως για ανεμογεννήτριες.
    Από αυτές τις πραγματικές χρήσεις οι δύο (κρουαζιέρα και εκφόρτωση) είναι που δε συμπεριλαμβάνονται στην Εθνική Στρατηγική Λιμένων 2013-2018.
    Ποιά πραγματική κίνηση του λιμένα αποτυπωνεται;
    Είναι σαφές ότι κάποιοι κάνουν ότι μπορούν να εμποδίσουν την κρουαζιέρα από το λιμάνι της Ιτέας. Η κατάληψη του λιμανιού από μεταλλευματοφόρα πλοία είναι βασικό μέσο για να το πετύχουν αυτό.
    Ο υπουργός αναφέρει σαφέστατα πως " Η ανάπτυξη της κρουαζιέρας, όπως και κάθε δραστηριότητα εξυπηρετεί τις ανάγκες της αγοράς και υπακούει σε αυτές και αντίστοιχα ο σχεδιασμός για την εξυπηρέτηση των χρηστών οφείλει να συμβαδίζει με τις ανάγκες αυτές.
    Η προσέγγιση κρουαζιερόπλοιων στο λιμένα της Ιτέας συνδέεται με την ελκυστικότητα του λιμένα για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω χώρο, άρα εναπόκειται στις επιχειρηματικές αποφάσεις."
    Για ποιά ελκυστικότητα μιλάμε;
    Την περασμένη Κυριακή το Άρτεμις έμεινε αρόδο μέχρι να τελειώσει η εκφόρτωση στη δυτική πλευρά του λιμενοβραχίονα ενώ η ανατολική ήταν κατειλημμένη από τον Παρνασσό.
    Στο λιμάνι παρά την πρόοδο της κρουαζιέρας δεν έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες ΚΑΝΕΝΑ έργο που να τη διευκολύνει.
    Πόσο μπορεί να πείσει τους υπευθύνους των εταιριών κρουαζιέρας η εικόνα της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης στο λιμενοβραχίονα;

    Ο υπουργός 2.05 δίνει την κύρια αρμοδιότητα για κάθε λιμάνι στους τοπικούς φορείς και ξεκαθαρίζει πως: "Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση της κίνησης και των αναγκών που υφίστανται ή προκύπτουν εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από τους σχεδιασμούς και τις αποφάσεις του ΦΟΡΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ, που διαθέτει την γνώση των τοπικών συνθηκών και ιδιαιτεροτήτων και είναι σε θέση να σταθμίσει τις τοπικές ανάγκες και τα τοπικό συμφέροντα.
    Στο πλαίσιο αυτό εξετάζονται και λαμβάνονται αποφάσεις για τις διάφορες λιμενικές χρήσεις και επιδίδεται ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός τους, με γνώμονα τις απαιτήσεις για την τοπική κοινωνία και οικονομία.

    Είναι πλέον επιβεβλημένη η ύπαρξη εξειδικευμένου κανονισμού λιμένα που θα βασίζεται σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στοιχεία


    ΑπάντησηΔιαγραφή