Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Ο Σωτήρας του Τουρισμού του Δήμου Δελφών


Στην τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Δελφών η Πρόεδρος φιλτάτη και άκρως εκτιμητέα κυρία Μάρω Γουργουρή εισηγήθηκε

 

και «πέρασε» την συνεργασία- ανάθεση –πρόσληψη ενός project manager για την τουριστική προβολή του Δήμου.  Η αποτελεσματικότητα εικάζουμε ότι είναι το ζητούμενο της κ. Γουργουρή. 
 Ο εκλεκτός σωτήρ ακούει στο όνομα Δημήτρης Κούτουλας(το όνομα έχει σχέση με την περιοχή, ο ίδιος όχι) και καλό θα ήταν να ανακοινωθεί το σωτήριο ποσό για το σωτήριο θέρος του σωτήριου έτους 2012….ή μήπως  2013; Διότι η φετινή τουριστική περίοδος μάλλον οδεύει προς την λήξη της.  

 Λοιπόν,  επειδή εμείς εκτιμάμε το καλό πράγμα, και μάλιστα διαπιστώσαμε και υψηλών προδιαγραφών ενασχολήσεις (πχ  Η γωνιά των νέων αστροπαρατηρητών),  επισημαίνουμε τις προοπτικές   του νεαρού Δόκτωρος  που ανήκει και αυτός μαζί με τον συμπατριώτη μας Δημοτικό Σύμβουλο και Πρόεδρο της Επιτροπής Στρατηγικού Σχεδιασμού του δήμου Δελφών κ. Ιωάννη Λυριτζή, στο δυναμικό του  Πανεπιστημίου  Αιγαίου...

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η εμπειρία του στις διοργανώσεις μουσικών συναυλιών αλλά και η βαθειά επιστημονική του έρευνα στο πεδίο του Τουρισμού  καθώς και η συμμετοχή του ως παραγωγού στο Millennium κλπ  τον καθιστούν μοναδική και υποχρεωτική επιλογή για τον Δήμο μας. 

 Περιμένοντας δε να πληροφορηθούμε και το συμφωνηθέν ποσό της ιστορικής και διεξοδικής συνεργασίας, την οποία διακαώς και επιμόνως επεδίωξε η Πρόεδρος, προτείνουμε - με το θάρρος του οικονομικώς καταβάλλοντος δημότη και μόνον -  οι απολαυές να είναι οι υψηλότερες δυνατές ώστε το παλληκάρι να μπορέσει να αδράξει την ευκαιρία προκειμένου να αποκλείσει άλλες διακρατικές προτάσεις...





Ιδού το πλούσιο βιογραφικό: 

Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται ως project manager και σύμβουλος σε θέματα τουρισμού, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει μεγάλα έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής, επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας, ολοκληρωμένα προγράμματα μάρκετινγκ καθώς και πολιτιστικές παραγωγές σε 24 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.

Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εθνικούς και περιφερειακούς οργανισμούς τουρισμού στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Κύπρο, τη Βρετανία, το Ομάν κοκ., ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς (Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, Helexpo, Ο.Ε.Ο.Α. «Αθήνα 2004», Επιμελητήρια κοκ.), την Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τη Γερμανία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Κύπρο, την Ουγγαρία, την Ελβετία, την Αυστρία, την Τουρκία, την Ισπανία κλπ.

Ο Δ. Κούτουλας εργάζεται επίσης στο χώρο της οργάνωσης εκδηλώσεων έχοντας, μεταξύ άλλων, διοργανώσει συναυλίες, παραστάσεις όπερας και μπαλέτου, ρεσιτάλ, εταιρικά events και επίσημους κρατικούς εορτασμούς σε δεκάδες χώρες. Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας συνεργάστηκε με πολλούς Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων οι Mίκης Θεοδωράκης, Mάνος Xατζιδάκις, Γιώργος Nταλάρας, Mαρία Φαραντούρη, Mike Oldfield, Milva, Mercedes Sosa, Διονύσης Σαββόπουλος, Rudy Calzado, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Bασίλης Παπακωνσταντίνου, Zülfu Livaneli, Mάριος Φραγκούλης, Jocelyn B. Smith, Πυξ Λαξ, Λαυρέντης Mαχαιρίτσας, Pio Leiva & Soneros de Verdad, Maria del Mar Bonet κ.ά.π., καθώς και με ορχήστρες και χορωδίες από τη Γερμανία, την Eλλάδα, την Kούβα, τις HΠA, την Aυστρία, την Iσπανία, τη Pωσία κοκ.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τον Γερμανό σκηνοθέτη Gert Hof εργάστηκε ως παραγωγός σε μερικά από τα σημαντικότερα mega events διεθνώς όπως λ.χ. στον εορτασμό του Millennium στην Ακρόπολη της Αθήνας, το Ferropolis Event της Expo 2000 στη Γερμανία και την καθέλκυση του κρουαζιερόπλοιου AIDAdiva στο Αμβούργο το 2007 που αποτέλεσε το μεγαλύτερο corporate event παγκοσμίως. Αυτά τα events προσέλκυσαν αθροιστικά ζωντανό κοινό άνω των 10 εκ. ατόμων, η δε συνολική τηλεθέασή τους έφτασε τα 7,3 δισ. άτομα σε όλες τις ηπείρους.

Ο Δ. Κούτουλας διδάσκει από το 2002 το γνωστικό αντικείμενο του Τουριστικού Μάρκετινγκ και του Τουριστικού Μάνατζμεντ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Tο 2010 εξελέγη Επίκουρος Καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ στο Πανεπιστήμιο Πατρών.  Επίσης διδάσκει Μάρκετινγκ στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης.  Στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών του δραστηριοτήτων, ο Δ. Κούτουλας έχει πραγματοποιήσει σειρά ερευνών στον τουρισμό και έχει δημοσιεύσει εργασίες του σε επιστημονικά περιοδικά, συνέδρια και συλλογικούς τόμους.  Παράλληλα έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε δεκάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ αρθρογραφεί στον ελληνικό και διεθνή κλαδικό τύπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου