Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…
Ατενίζοντας το καμμένο Δελφικό Τοπίο του κόσμου…

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Η απάντηση της Α. Μανδρέκα


Απάντηση της βουλευτού  Φωκίδας  Ασπασίας  Μανδρέκα στις δηλώσεις του Κώστα Παπαθανασίου


  Απάντηση στις δηλώσεις του κ. Κώστα Παπαθανασίου  έδωσε μέσα από την εκπομπή μας σήμερα και η βουλευτής Φωκίδας κ.   Ασπασία Μανδρέκα.
 Συγκεκριμένα,  μετά την ανάγνωση των δηλώσεών  του,  η κ. Μανδρέκα παρενέβη τηλεφωνικά και δήλωσε:


   «…Παρεμβαίνω αν και δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο, επειδή άκουσα την ανακοίνωση του κ. Παπαθανασίου.
 …Θα ήθελα να ευχαριστήσω γι άλλη μια φορά τον απλό τον κόσμο που ήταν μαζί μου, ο οποίος αποτελούσε και  αποτελεί την  μοναδική μου δύναμη. Εγώ θα είμαι  εδώ, θα είμαι στις επάλξεις γι΄ αυτό τον κόσμο, θα συνεχίσω να κάνω τον αγώνα μου και δεν θα κάνω ούτε μισό  βήμα πίσω…όχι για κανένα άλλο  αλλά για τον κόσμο αυτό.


 Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο της παράταξης, ο οποίος έδειξε την προτίμησή του στο πρόσωπό μου, είναι κόσμος που έχει αγωνιστεί, που δεν έχει πάρει ποτέ κάτι από αυτή την  παράταξη – όπως έχουν κάνει άλλοι και το μόνο που τους ενδιαφέρει  είναι να παίρνουν – αυτός ο κόσμος έδειξε την προτίμηση στο δικό μου πρόσωπο και  επιβράβευσε το ήθος μου και την  στάση μου για πάρα πολλά χρόνια μέσα στην Φωκίδα…

 Από κει και πέρα θέλω να ευχαριστήσω πρόσωπα που δεν ανήκουν ιδεολογικά στην παράταξή μας και έκαναν την προσωπική τους, την ιδεολογική τους υπέρβαση, μόνο και μόνο για το πρόσωπό μου και ψήφισαν την παράταξή μας μόνο για το πρόσωπό μου…τους ευχαριστώ όλους …και τις δύο κατηγορίες των ψηφοφόρων μου, θερμότατα…

…Όταν μπαίνουμε σε μία μάχη, σε ένα αγώνα, όταν μπαίνουμε σε μια πολιτική διαδικασία, σε εκλογές, θα πρέπει – αν σεβόμαστε την δημοκρατία και τους θεσμούς - να είμαστε προετοιμασμένοι και να αποδεχόμαστε το κάθε αποτέλεσμα. Ο κόσμος ψηφίζει, ο κόσμος αποφασίζει… εκτός αν σε κάποιους, κάποιοι είχαν τάξει, πριν ο κόσμος ψηφίσει, ότι θα βγουν βουλευτές…ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ;;;

…επειδή προφανώς κάποιοι είναι παντελώς άπειροι σχετικά με τις εκλογές,  και νόμισαν ότι θα διοριστούν…τώρα με ακούτε να μιλώ στον τόνο αυτό, αλλά δέχομαι αήθεις επιθέσεις, ανώνυμες,  μέσα στο διαδίκτυο, τόσες μέρες μετά την εκλογή μου, και δεν έχω απαντήσει πουθενά, αλλά μιας και επιτέλους ο κ. Παπαθανασίου έβαλε κάπου το όνομά του, θα απαντήσω τώρα και θα πω: εάν είχε την εμπειρία των εκλογών – γιατί προφανώς δεν έχει εμπειρία από εκλογές, εγώ κάνω εκλογές από μικρό παιδί… και πάρει τα αποτελέσματα χωριό-χωριό, πόλη-πόλη, θα δει ποιοι στήριξαν ποιον…θα δει αν εμένα με έχει στηρίξει κανένα από τα άτομα αυτά που αναφέρει κάπου αλλού…

…ας τα αφήσει αυτά στην πάντα, γιατί έχω κι εγώ να πω για πάρα πολλούς εδώ που το παίζανε και το παίζουν παράγοντες παρόλο που ήταν πίσω από συγκεκριμένο υποψήφιο παρόλο που ήταν θεσμική η θέση τους…

…στο μόνο που συμφωνώ μαζί του είναι ότι ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας είναι ακριβώς ενήμερος για το τι έχει συμβεί στην Φωκίδα…είναι το μόνο που εγκρίνω από αυτά που έχει πει και στο οποίο επαυξάνω…

…ας τα αφήσουν όμως όλα αυτά στην άκρη γιατί έχω κι άλλα πάρα πολλά να πω και να βγάλω στην επιφάνεια… αλλά ξεκάθαρα, το λέω άλλη μια φορά με νοιάζει ο κόσμος…με νοιάζει μόνο η Φωκίδα…με νοιάζουν μόνο οι πόλεις και τα χωριά της και όσο πόλεμο και να τρώμε,  εμείς θα πάμε μπροστά…τους αρέσει, δεν τους αρέσει…ο κόσμος θέλει ενότητα αυτή την στιγμή, αυτοί βλάπτουν την παράταξη και ας μαζευτούν το συντομώτερο…εμείς θα είμαστε ενωμένοι σαν μια γροθιά! Δεν μπορούν να μας κάνουν τίποτα!  Ο κόσμος θα τους τοποθετήσει εκεί που τους αξίζει…

…θα αγωνιστώ εάν γίνουν πάλι εκλογές, δεν έχω μάθει να εγκαταλείπω την μάχη, είτε είμαι πρώτη στην λίστα είτε τελευταία, αυτό θα το αποφασίσει ο Πρόεδρος, εγώ θα δώσω την μάχη για την Φωκίδα και την παράταξή μου! Τελεία- παύλα…σας το είχα πει προεκλογικά και το επαναλαμβάνω. Εφ όσον ο κόσμος αποφάσισε και με στήριξε, εγώ θα σταθώ δίπλα στον κόσμο με κάθε προσωπικό κόστος…

 …Αυτά που λέω είναι αυτονόητα, λυπάμαι που αναγκάζομαι να τα πω γιατί περίμενα ότι είμαστε σε άλλο επίπεδο, προφανώς…βγήκα από τις προβλέψεις μου, θεωρούσα ότι υπάρχει πολιτικός πολιτισμός, αλλά πραγματικά τις τελευταίες ημέρες πολύ μεγάλο κομμάτι της παρατάξεως δεχόμεθα αήθεις επιθέσεις μέσω ανωνύμων σχολίων, τώρα πια και επωνύμων…δεν μπορούμε να φτάνουμε στο σημείο επειδή δεν μας αρέσει το αποτέλεσμα να απειλούμε ότι θα ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές…ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ; Να βγουν επώνυμα να μας το πουν…
και να καταλάβει ο κόσμος τι στήριξε και τι στηρίζει και ποιοι είναι κοντά του και ποιοι δεν είναι…

  …το ποσοστό του κ. Καραγιάννη είναι κι αυτό  σημάδι των καιρών μας…το αναμέναμε σε κάποιο βαθμό…βέβαια ο κ. Καραγιάννης έχει κι ένα άλλο σύνδεσμο με την τοπική κοινωνία και αυτό εκφράστηκε και μέσω του αποτελέσματος… αν υπάρξουν δεύτερες εκλογές που είναι πολύ πιθανές, θα προσπαθήσουμε να ενώσουμε τον χώρο μας γιατί το αξίζει η Ελλάδα, το αξίζει η Φωκίδα μας…το αξίζουν τα σπίτια μας…


Η εκπομπή: 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου